rastlös ? jotack

SKULLE DU HELST:
1. pierca tungan eller läppen?
- läppen
2. vara seriös eller oseriös?
- beror på
3. Dricka grön eller röd mjölk? - röd i guess
4. Brinna upp eller drunkna?
- inget såklart
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner?
- båda♥

SVARA ÄRLIGT:
1. tycker du om någon nu? - jaa
2. har du skolkat?
- nångång har väl hänt, annars kommit försent :$
3. varmt eller kallt?
- beror på
4. soligt eller regn? - soligt
5. fanta eller cola? - cola
6. är du nyttig av dig? - haha nej

OM MIG:

1. vad heter du?
- Linda
2. syskon?
- 1
3. Vart bor du? - hemma ;]
4. Hur många barn vill du ha? - 2 kanske
5. Vill du gifta dig? - inget jag kan svara på nu
6. Favorit tid på dagen? - kvällar
7. Humör just nu?
- lite småtrött
8. Sugen på just nu?
- något att dricka

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Pussat någon?
- ja
2. Sjungit?
- har jag säkert
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - ja ;)
5. Saknat någon?
- ne
6. Dansat galet? - nej
7. klippt håret?
- nej
8. Gråtit? - nej

GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång?
- nejnej
2. Har du en hund? - ja! min lilla goding♥
3. sover du helst ensam eller med någon? - med adam♥
4. Tror du på spöken?
- ingen aning :$ haha nej men, jag vet inte efter endel program man sett :o
5. Är du mörkrädd?
- kan väl hända i bland
6. Vad vill du ha just nu? - ingenting

KÄRLEK:

1. Är du singel nu?
- nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu?
- Ja?
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?
- nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?
-  har väl säkert hänt
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - gud nej!
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ja!
9. Saknar du någon av dina ex? - haha nej!!!
10. Somnat gråtande pga kärleken? - nej
11. Brukar du tänka på dina ex? - neeej!
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - nej
13. Har du nån bästa vän?
- ja♥
14. Är du ofta med dina vänner? - i bland :)
15. Vad brukar ni hitta på? - flumma och ha allmänt kul :D
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ja! hela tiden
17. Vem vet mest om dig? - förutom dom i min familj, så är det nog, Adam / Linda / Johanna♥

OM DIG
1. Hur lång är du?
- 1.58 eller något
2. Vart bor du? - hemma
3. Är du nöjd med ditt rum? - jadå
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - brunt nånting
5. Vad väger du?
- ingen aning, ett tagsen jag vägde mig
7. Har du någon sjukdom? - nej
8. Är dina föräldrar skilda? -
nej
9. Gillar du skolan? - nej, kommer aldrig göra heller
10. Hur svarar du i telefonen?
- hallå

VAD:
1. Åt du senast? - lyxshake om det räknas
2. Drack du senast? -
saft
3. Har du på fötterna? - tår ;)
4. Lyssnar du på just nu – ljudet från kanal 6
5. Gillar du mest hos dig själv? - haha vet inte


Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej vad bra! Jo allt är bra hos mig också :) händer idag ? Kram

2011-08-02 @ 01:25:44
URL: http://johaannajohaansson.blogg.se/
Postat av: JännyElizabeth

sv; ja okej, jag funderar på att slå på en film, sedan somna till den, ;)

hihi, ja han är berorande :))

kram

2011-08-02 @ 01:25:44
URL: http://jannyelizabeth.webblogg.se/
Postat av: Felicia

sv: haha ah okej jag får helt enkelt kolla på trailer!

åh tack fina du :)



Hoppas allt är bra idag!

2011-08-02 @ 11:09:05
URL: http://scenbloggen.com/felicias
Postat av: MADDES

Hallå där! Hur mår du denna tisdag?

2011-08-02 @ 11:26:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: härligt tjejen! :)

jo det är fint med mig också. KRAM

2011-08-02 @ 12:03:59
URL: http://scenbloggen.com/felicias
Postat av: Anonym

härligt :)

jag mår fint ja med.

vad händer nu till helgen? kram

2011-08-05 @ 13:46:24
URL: http://clarieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0