Så många frågor utan svar

Saknar min vän så in i booomben!

Hon är..
En vän jag alltid har haft kul med
En vän jag känt hela livet
En vän som jag alltid kommer finnas där för
En vän som alltid skulle ställa upp för mig & jag likaså för henne
En vän som har exakt samma humor som mig
En vän som ingen annan kan slå någonsin
En vän som jag alltid kommer att ha kvar
En vän som jag inte klarar mig utan
En vän som är värd allt här på jorden
En vän som är ett snäpp bättre än alla andra
En vän som alltid kommer leva kvar

Skulle kunna skriva såååå mycket mer egentligen
men det skulle tagit för lång tid. År till och med
Jag saknar dig väldigt mycket, bara så du vet!
Älskar dig bästavän. johannaolsson ♥



Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; sov gott du oxå! :D<3

2011-08-05 @ 23:49:57
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så många minnen ihop och fler ska de bli!Lajda Bästavän ♥

2011-08-06 @ 01:36:09
URL: http://jjohannaffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0