Sjuttonde augusti tvåtusenelva

Hej på er! Hur mår ni? :) hoppas iallafall att allt är bra! Sitter inne på Ica just nu, och ska snart åka till min nya skola Och kolla! Skolan börjar ju även snart! Så får hoppas jag trivs. Ska ju för det mesta praktisera, Så det blir nog väldigt bra! Eftersom jag gillar att göra mer praktiska saker än att hålla på och jobba Iskolan. Orkar inte riktigt det! menmen.... Någon annan som är lite pirrig/förväntansfull inför om ni ska börja en ny skola? Berätta!! :) hihi, det är jag iallafall.. SYL! x

Kommentarer
Postat av: smalls.blogg.se -Din nya favorit blogg?

Ne faktiskt inte,jag bor i en liten stad som heter Lycksele :)

2011-08-17 @ 15:25:43
URL: http://smalls.blogg.se/
Postat av: Malin & Amelie

Vart ska du gå & vilket program ? :)

2011-08-18 @ 14:49:52
URL: http://somethingyoulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0