Pussssss

Hej på er sötisar! Tänkte börja blogga lite smått igen, menyn är fortfarande helt fail, men den får vara sånhär sålänge!
Hoppas iallafall att allt är bra med er! :)
Kan försöka skriva det som hänt dom senaste dagarna!

Söndags: Var med älskling, Åkte hem till svärmor och svärfar på kvällen,
där även Ellen Louise & sebban var. Trevligt! :)
Vi Blev bjudna på grillat. Gott!
Senare på kvällen satt jag och Ellen och spelade bingolotto haha :D♥
Sen så kollade jag lite på teve, & åkte hem!
Tack för kvällen! :) sjukt bra♥

Måndag: Vaknade upp bredvid mitt hjärta.
Gick upp, Åkte i väg till frissan för att toppa håret!
Senare på kvällen så tog jag det bara lugnt.

Tisdag: Vaknade vid halv elva kanske, gick upp, gjorde i ordning mig
för att sedan dra till stan! skulle hänga med mamma för hon skulle
göra endel ärenden.

Imorgon: ska åka i väg till stan ännu en gång denna veckan,
bara för att jag ska till tandläkarn. Sedan kolla in nya skolan.
Efter det så ska jag göra naglar av akryl eller vad det kallas :)
Sen får vi se vad jag hittar på. Kanske träffa någon att umgås med!

I love my boy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0