Du är det bästa jag har älskling.

Att ha någon så nära hela tiden är så jäkla underbart, att kunna dela saker med varandra är något speciellt, Som man inte kan med någon annan. Att kunna ha någon att p rata med 24 timmar om dygnet om det skulle vara så att man behövde, som man vet finns där för en hela tiden! & som alltid skulle ställa upp, Jag är så otroligt tacksam att jag har det så. Att jag har en pojkvän att dela det där lilla extra med. Att jag vet att jag alltid kan lita på honom, gör mig trygare, att jag alltid kan gå till honom ifall jag behöver tröst. För att jag vet att han alltid skulle ställa upp för mig. & jag likaså för honom. Det är alltid han som fått mig på andra tankar när jag har kännt mig nere & ledsen, & på något konstigt sätt (som jag inte vet hur han lyckas med) så får han mig alltid glad igen. Jag har aldrig älskat någon så som jag älskar han. Han är det bästa som hänt mig under mina 16 år jag levt. Killen jag vill leva resten av mitt liv med, ligger här bredvid mig just nu. ♥ jag älskar dig, min kärlek!
Always and Forever ♥




Bild från: We♥it


Kommentarer
Postat av: simone

Fin text :')



Svar: Vad händer idag? :) <3

2011-11-24 @ 10:57:50
URL: http://s
Postat av: Yvonne

Vad fint! Hoppas du sagt att det här till honom :)

2011-11-26 @ 23:49:41
URL: http://yvves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0