Today

Idag så fick jag gå upp vid elva ungefär, bara för att jag skulle med älsklingen hem, så var tvungen att packa lite!
Åkte hem till han, fixa och fotta lite, funfun! sätte mig vid datorn, åt och lite sånt.
Senare på kvällen så fick vi åka och handla. Eftersom svärföräldrarna är i USA nu i två veckor så får vi handla på egen hand när vi är här hos honom. Så vi köpte lite frukt som jag seden fixa ihop till en fruktsallad, Otroligt gott!
Ska nog snart gå o lägga mig oså. Sov gott!
&Hoppas ni haft en bra dag people! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

skönt att höra :) jo det är bara bra med mig med:)



har du för dig då? :)

2011-11-15 @ 00:42:33
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0