Älsklingar!




Ni är så jäkla underbara, saknar er till tusen! och jag önska att det som hände aldrig fick hända. Men nu är det försent, och jag önska att jag kunde göra något för att ni ska få flytta hit igen. Jag vet iallafall att ni har det bra nu, iallafall bättre, och det är det som är huvudsaken! och jag kommer alltid finnas där för er, och stötta er.
och Ida, fyfasen vad jag saknar våra dagar i skolan! helt sjukt, men jag älskar dig zemer! ♥
Och, Diana, jag saknar dig minst lika mycket sötnos! älskar dig hjärtat! ♥
Hör av er om ni behöver prata, jag är bara ett telefon samtal bort vetni, mina hjärtan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0