[Blogg.Test]

KÄRLEK:
Är du kär just nu? – ja!
Har du någon kille just nu?- jaa♥
Har du dumpat någon?- vet inte hur jag ska säga här eftersom båda egentligen ville det, & vi kände att vi inte funkade mer ihop.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – haha ja :$
Vem kramade du senast? – Adam
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – BIGno

SKOLA:
Är du duktig i skolan? – går inte i skolan just nu.
Har du bra betyg? – haha nej, :( men skiter man i skolan så blir det som det blir tyvärr!
Har du fått göra om ett prov någongång? – yes
Har du fått ett bra resultat på ett prov? – ja
Sköter du dej i skolan?- jag sköter mig oså när jag är där, men just nu så sköter jag mig inte att gå dit pgr av vissa orsaker..
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – lol ja?
Haft mobilen på lektionstid? – ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – nej

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? – ja
Trivs hemma? – ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- nej
Har skrikit och slagit din mamma? – skrikit ja,
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – inte rejäl
Vem betyder mest för dej i din familj? – alla betyder lika mycket sjääääälvklaris :)
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – japp ♥

VÄNNER:
Du har vänner? – ja
Du brukar vara med? – Johanna & Linda, har inte blivit så mycket nu, saknar er mina älsklingar!
Vem/vilka var du med sist? – världens finaste johanna
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – såklart, dom är dom finaste som finns!
Är det okej att ha kill-kompisar? – ja?
Har du pussat någon av dina kompisar? kinden
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – jag dödar inte mina vänner. & inte någon annan heller för den delen.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – ..
Har du fått nån ny kompis denna månad?- nope, är inte en sån person som direkt "vågar" gå fram och prata med folk för att få vänner, utan allt bara flyter på isf, eller hur man ska säga ^^ är ju rätt blyg utav mig, haha

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? – nei
Super dej packad varje helg? – thaha nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? – nej, bara plattar
Ditt hår e knallblont? – mörkbruuuuuuuuuuunt!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? – ja
När drack du alkohol senast? - smakade heromdagen
Vem bjöd dej på alkohol? – ingen, tog själv
Vad var det för sorts alkohol? – smakade på öl, men det är blöö, cider är gott! (y)
Brukar du dricka alkohol? – nej

Har du druckit öl? – ja

Tycker du om öl? – nej

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? – knappt hört ordet ^^
Vill du bli kriminell? – -
Varför gör du sånt här? – whut?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – nevah
Har du suttit i fängelset? – nope
Vill du hamna i fängelset? – nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? – ja
När grät du senast? – idag..
Du har gråtit över en kille? – tror jag inte!
Vem bråkade du senast med? - hemliiiiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0