Kan inget annat än att säga att jag älskar min pojkvän så innihelvetes mycket! du gör mina dagar ♥

Vad heter du?- Linda Marie Antonsson


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?- 3

Vilken svordom använder du mest?- Fan ^^

Äger du en Ipod?- Nej, men gjorde det förut, sålde den för att köpa en iphone


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?- Mamma brukar väcka mig ifall det behövs :)

Hur många resväskor äger du?- 1


Använder du flip flops även när det är kallt ute?- nej det är väl onödigt 

Var köper du dina matvaror ifrån- eftersom jag bor hemma så köper mamma maten, oftast på coop 

Vilken var den senaste filmen du såg?- minns inte

Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa?- skulle be snickare att bygga en "walk in closet" till mig ;)


Har någon någonsin kallat dig lat?- haha ja

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?- använder inte det

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?- båda, men dricker ju mest mjölk, eller ah knappt aldrig men mellan dom alltså ;d

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?- nej

När var senast någon stötte på dig?- händer väl någon gång på fb när folk tjötar

Vad åt du till middag?- pyttipanna&Ägg

Har du någonsin deltagit i en demonstration?- nej

Vem var den senaste som ringde dig?- eftersom min mobil är sönder och jag är utan just nu så vet jag ärligt talat inte vem det var som ringde mig sist, men förmodligen mamma

Vilken film kan du alla replikerna till?- ingen


Äger du några band-t-shirts?- nope


Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?- ska du egentligen gå där nu, men inget :/

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?- han ska vara ärlig helt klart, och sen så finns det ju såklart mer 

 

Tror du på den stora kärleken?- Ja♥

Vilken är din favoritmånad?- vet inte, sommaren kanske
 

Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;”
Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp”?- skulle sagt nej men tack


Vad föredrar du, nattklubb eller bar?- vetifan


Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut? -


Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?- inte tänkt på

Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land?

-

Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?- nej:(

Vilken är din favoritmöbel?- sängen kanske

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?- ett hus och stall osånt

Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?- kan inte sånt

Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?- ?

Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?- och det är?

Vad föredrar du, knappar eller rosetter?- rosetter

Har du några smycken som kostat över 1000?- ne

Vilken bil skulle du vilja ha?- ingen aning ^^

Vad använder du för shampoo?- head and shoulders

Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?- inga

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?- mysig hemmakväll

Klipper du håret regelbundet?- nej

Blyg eller framåt?- blyg

Vilket är ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?- vet inte

 

 

 

 

Vad brukar du använda på läpparn?- läppglans, lipsyl, och ibland läppstift 

Hur många kuddar sover du med?- 1

Är du utseendefixerad?- ja

Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?- haha inte vet jag xd

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?- har piercat näsan men tog bort pgr av att jag inte tålde eller något
och tatuering har jag redan, men det kmr nog bli igen om några år om jag kmr på ngt, tror jag vet!


Hur mycket känslor ska en kille visa?- svår fråga, han ska visa så mycket känslor att man märker att man älskar en eller något ^^ hahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0