Xc60

Ligger i sängen och lyssnar på nybyggarna som går på tv'n, medans älsklingen ligger och pillar mig i håret, det bästa som finns!! Underbart. Har även lite tråkigt men orkar knappt göra något för att jag är så trött. Imorgon ska jag till skolan igen mellan 9:50-10:45, så det är inte så länge. Nästa vecka har vi höstlov med fyfasiken vad gött. Umgås med hjärtat & sen träffa Camilla någon dag förmodligen :) happyy! Så det blir nog väldigt bra. Hoppas att ni haft en bra dag.

Min fina älskling har köpt bil, Volvo Xc60! Hur gött som helst för mig som ofta åker med! 😁


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska jag dela med mig?! Rättare sagt du! :o
Ska jag köpa en spegel till dig så du får se vem av oss 2 som ska dela å inte? ;) <3

Svar: hahah jag som borde köpa en spegel till dig isåfall gumman lilla! ;) <3
Linda

2012-10-24 @ 21:11:33
URL: http://nattstad.se/photoofCamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0