Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta.



 
1. Jag tycker om att umgås med min pojkvän.
2. Jag älskar att resa.
3. Jag ogillar getingar. (Dock för att det gör så jävlans ont när man blir stucken)
4. Jag gillar inte att sova i ett stängt rum som det är kålsvart i. (Har alltid öppet dörren till mitt rum, med en lampa som är tänd utanför rummet. Känns alltid bättre när älsklingen ligger bredvid)
5. Jag åker ingenstans utan min mobil.
6. Kan inte leva utan musik.
7. Jag måste ha musik på i bilen när jag åker, I love it!
8. Mina vänner & familj betyder allt!
9. Jag kan va grymt envis. Haha
10. Jag älskar mina bebisar! Wiggo, Gaston & Guztav!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0