Älskling♥

har världens finaste älskling, skulle inte klarat mig ett skit utan honom. Hoppas du ser det här, för du ska verkligen veta hur mycket du verkligen har varit till hjälp för mig när jag behövt dig. & hur mycket jag verkligen uppskattar allt du gör, du är så himla fin goding. & du är så sjukt bra, det jobbigaste idag var att du lämnade mig, & även fast du kommer imorgon igen så gör det lika ont varje gång du åker ifrån mig. så glad att jag har dig, min andra & bättre hälft. Jag älskar dig obeskrivligt mycket mer än allt ♥ PUSS!


Kommentarer
Postat av: johanna

Saknar dig också, vi får träffas så snart som möjligt <3

2012-04-21 @ 21:33:37
URL: http://jjohannaffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0