Förlåt för dålig uppdatering

Som sagt, förlåt för dålig uppdatering! men orkar typ inte blogga något nu.
Skolan börjar iallafall i morn vid halv tio. Så lite sovmorgon får man allt :D
Dagen idag: Sov i skövde, vaknade när älskling skulle upp till jobbet,
så jag gick upp och hämtade hedwig ( deras hund ) så hon fick lägga sig bredvid mig
och sova vidare en stund. Sen så gick jag upp vid tolv, gjorde i ordning mina saker
sedan ut och gå med hedwig en sväng! Sen så kom mamma och pappa oh hämtade mig
så åkte vi vidare mot KSS. Träffade Ulla där ( Adams mamma, för er som inte vet )
& hon sa att vi kunde åka hem till dom efter om vi ville, så det gjorde en sväng! :)
Fick även träffa älsklingen en stund till innan vi åkte hem! u.n.d.e.r.b.a.r.t ♥
Hoppas ni har haft en bra dag och att den fortsätter lika så!


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: haha jo ja det förstår jag! ;) kramis

2011-08-23 @ 15:53:33
URL: http://scenbloggen.com/felicias
Postat av: felicia

Hoppas du får en fortsatt bra kväll! :)

2011-08-23 @ 20:00:57
URL: http://scenbloggen.com/felicias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0