Test

FÖRHÅLLANDE
1. Är du singel nu? - Nej!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul? - haha ja ?
3. Är du redo & satsa på ett förhållande nu? - Har jag vart länge ♥
4. När hade du sex senast? - Kan jag hålla för mig själv.
5. Har du en kk? - nej
6. Har du kört oskyddat nån gång? Kan jag hålla för mig själv.
7. Har du playat någon nångång? - Nej
8. Har du dumpat någon & sedan ångrat dig? - Nej
9. Har du någon kille/tjej på g nu? - Har en kille nu!
10. Haft sex på fyllan? - Nej!
11. Sagt jag älskar dig till någon & verkligen menat det? - Varje dag! ♥
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Neeeej,
13. Somnat gråtande p.g.a kärleken? - Tror inte det.
14. Varit på en blind date? - Nej
15. Varit otrogen? - Nej, värt?

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - Ja ♥
2. Är du ofta med dina vänner? - Har inte blivit så på ett tag :O
3. Vad brukar ni hitta på? - Olika.
4. Bästa minnet med en vän? - Finns många!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - hahah ohjaaaaa ♥
7. Har du hatat din bästa vän? - Aldrig! I love u babes!
8. Har du alltid kul med dina vänner? - Jaa. ♥

SISTA SOM
1. Som du fick en puss av? - Älskling.
2. Sov med dig i samma säng - Älskling.
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Älskling trorja ♥
4. Du gick på bio med? - Älskling.
5. Du höll i handen? - Älskling.
6. Du gick på stan med? - Johanna ♥
7. Delade en pizza med dig? - Älskling trorja.
8. Du ringde? - Mami :)
9. Skickade ett sms till dig? - Mami
10. Du kramade? - Älskling.

ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - Nej, inget som tvingat mig till något heller..
2. Brukar du tjuvkika in i andras förster? - Hahha, nej? händer ju att man kollar när man åker förbi osånt, men det gör väl alla ?
3. Längtar du till sommarn igen? - Jaa.
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Inget?
5. Hur svara du i telefon? - Hallå..?
6. Vill du ha barn? - Vill jag säkert. :)
7. Har du gjort något olagligt? - Nej.
8. Vill du så fåru gärna berätta vad? -
9. Har du några tatueringar/piercingar? -
10. Bäddar du ofta sängen? - hahah nej ;)
11. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Nej, "hatar" är ett riktigt starkt ord,
 mer ogillar låter bättre isåfall, men somsagt nej, inte vad jag kommer på just nu.
12. Vad gör dig rikigt glad? - Pojken min! ♥♥
13. Går du i kyrkan? - Nej.
14. Gillar du att sjunga? - haha ibland.
15. Har du egen dator? - Jaa.
16. Hur mår du idag? - Bra.
17. Vilken klass går du i? - första året på gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0