Test

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Linda

Smeknamn: alla möjliga, haha

Låt som när du är ledsen sörjer till?: olika, men mest långsamma låtar!

Beroende av: Musik

Vad tror folk om dig?: i have no idea,

Stämmer det?: -

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är söt,snygg

Vad säger du för att imponera på någon?: -

Hur imponerar man på dig?: alltså, jag vet inte. Hahah

Brukar du skratta för dig själv?: haha ja, kan hända ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vet inte riktigt, men borde kunna göra det rätt snart, men ska bara städa snabbt :)"

Var bor du?: Skara

Trivs du där?: Nje

Äger du några converse: Ja

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: nej

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast?: mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer jag inte ihåg nu?

Antal timmar sömn inatt: 10 eller något, La mig vid 5, vakna vid 3.

Sov du ensam: ja, saaaaaad face :(

Brukar du komma i tid: Till skolan ? Ah när jag är där..

När mår du bra: När jag är med älsklingen, & mina vänner! ♥

När blev du fotad senast: vet inte.

Hur känner du dig nu: Rastlös.

Vanligaste färg på din kläder: Svart kanske? eller jag vet inte.

Favorit dryck på morgonen: ingen

När brukar du oftast gå och lägga dig: sent :/

Är du blyg?: För blyg.

Vill du hellre ha mail än brev: i don't care

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kan hända

Har du spytt offentligt: vet ej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ingen aning, ;)

Är du nöjd med ditt liv: ibland

Är du bortskämd: hahah please, ask my boyfriens! nemen, han tycker det iallafall!

Vad gör du i morgon: Är i skövde

Vad är det värsta du vet?: Folk som gapar, när man te:x är trött

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Håller inte räkningen.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: vet inte.

Vad längtar du till?: Snön/ Julafton ♥

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja.

Vad använder du för shampoo?: Olika.

Vad är det finaste du fått?: Min pojkvän.

Hur gammal är du: 16.

Tycker du om någon just nu: Ja.

Du samlar på: kläder kanske ;)

Gröna eller rödaäpplen? Green ofc!

Gillar du golf: mini golf & äventyrs golf, ja!

Vilken tid gick du upp idag: 3, Eller ah låg kvar och kollade på oth en timme så vid 4.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Nej.

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: Vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands, shoppa, o massa mer, sen så skulle jag nog spara väldigt mycket!

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: To late.

Har du piercing: Öronen, haft näsan.

Vill du gifta dig: kanske någon gång.

Vill du ha barn: Jadå.

Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: hahah nej. Har typ aldrig gjort det men..

Är du flygrädd: har typ blivit det på sista tiden när man hört så mycket om flygplan. Men det hindrar inte mig till att inte få åka utomlands!

Hur vig är du: Nej.

Är du musikalisk?: NEJ.

Vad dricker du helst när du är törstig: Dricka.

Vilken är din favoritglass: Vet inte.

Tror du på ett liv efter döden: Ingen aning.

Tycker du om sushi: ingen aning.

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips!

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja :D

Har du tandläkarskräck: Haha fan heller.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, verkligen!

Vilken ögonfärg har du: Brun.

Röker eller snusar du: Nej.

Har du skrivkramp nu: Nej.

Har du gråtit dig till sömns: När jag var mindre då isfåfall, kan ha hänt nu med men..


Kommentarer
Postat av: M Y W E S S T R Ö M

Frågestund på bloggen.

skulle betyda myckat om du fråga något :D

http://mywesstroms.blogg.se/2011/november/fragestund.html <3

2011-11-21 @ 17:20:23
URL: http://mywesstroms.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

SV: jodå allt är bra:D hihi hur är det själv?

2011-11-21 @ 18:08:42
URL: http://haidisblog.se
Postat av: HANNA

sv: vad gör du då? :)

2011-11-21 @ 18:42:35
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Patricia♡

Bra utfyllnadsinlägg där:)

2011-11-21 @ 19:40:17
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: simone

Svar: Tack för frågan, jag hojtar till när svaren är uppe! :D <3

2011-11-21 @ 21:07:11
URL: http://simonelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0