Min stora kärlek, soulmate, bästa vän!

Att du en gång skulle bli min, hade jag inte en aning om. Allt flöt bara på utav sig självt.
Känner mig så lyckligt lottad som har dig, & att vi ses  nästan 24 timmar om dygnet.
När vi hade umgåts ett tag, så visste jag exakt att det var dig jag ville leva med i resten av mitt liv, jag kände mig trygg & säker när jag var hos dig. & så hade jag aldrig känt med någon annan förut, du var speciell på något sätt, ett bra sätt* & det var det jag fall för. Du visade att du brydde dig & att du älskade mig, och det var det viktigaste. Idag har det gått nitton månader & fem dagar tillsammans, & lyckligare kan jag inte bli! min fina älskling. Du är den första personen jag tänker på när jag vaknar & den sista när jag lägger mig. Du är allt & så mycket mer, Jag älskar dig oändligt mycket ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint :D

2012-05-16 @ 09:32:20
URL: http://snittblomman.blogg.se/
Postat av: ELIN - om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

sv; Tack finis!! <3



Ååh, söt text! <3

2012-05-17 @ 17:12:50
URL: http://eelinwall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0