Läs om ni har tråkigt gott folk!

1. Vad heter du? - Linda

2. När är du född? - 8 juni

3. Vart bor du? - en bit utanför skara, inte alls långt

4. Är du kär just nu? - ja

5. Har du kille/tjej? - ja, min bästa pojke!!

6. Har du kysst någon? - ja

7. Vad tycker du om kärleken? - underbar

8. Vill du gifta dig nån gång? - ja, det tror jag :)

9. Vill du ha barn? - ja

10. Är du barnslig? - haha ibland så

11. Är du pratglad? - ja inför folk jag känner, annars väldigt blyg utav mig

12. Är du frågvis? - jag vet inte?

13. Är du blyg? - ja inför folk jag inte känner så bra t.ex

14. Får du tvångstankar? - har jag säkert,

15. Saknar du någon? - Ja, min älskade famor ♥

16. Vem kramade du senast? - älsklingen

17. Vem kysste du senast? - älsklingen

18. Vem gjorde dig glad senast? - Adam

19. Har du nångång blivit kallad hora/slampa? - jag tror faktiskt inte det, jag vet inte? inte vad jag kan minnas isåfall

20. Har du nångång blivit kallad fjortis? - haha ja, men mest på skoj, vet själv att jag aldrig varit en så

21. Har du nångång blivit kallad emo? - nej

22. Har du gått in i en dörr? - ja

23. Har du ramlat ner för en trappa? - har för mig det, men kan inte direkt minnas

24. Röker du? - nej

25. Dricker du? - det har inte intresserat mig, men klart jag nån cider i bland

26. Har testat droger? - no way

27. Har du varit galet kär nångång? - jag är det just nu! ♥

28. Har du blivit dissad? - dissad och dissad, båda tyckte att det var bäst så, alltså jag och mitt ex

29. Har du dissat nån? - nej

30. Cider eller öl? - Cider

31. Kärlek eller sex? - Kärlek

32. Blind eller döv? - Inget

33. Brunett eller blondin? - eftersom jag inte passar i blont så får det bli brunett

34. Vad ångrar du mest att du har gjort? - jag vet inte, finns nog endel

35. Hur har du mått på sista tiden? - jo, jag har väl mått helt okej

36.Tror du man kan leva med samma person resten av livet? - ja, det är klart att man kan om man verkligen tycker om någon!

37. Har du nångång blivit slagen allvarligt? - nej

38. Har du djur? - Ja, en katt och en hund, oså syrrans hund som jag även kallar för min ;) hihi

39. Har du legat brevid en tjej i sängen? - ja

40: Har du legat brevid en kille i sängen? - Ja

41. Har du nångång varit otrogen? - skulle aldrig hända

42. Har du kallat en kille för bög? - ja, tyvärr ^^

43. Har du kallat en tjej för hora/slampa? - har jag säkert, mest för att dom förtjänat det isåfall, annars nej

44. Har du fuskat på ett prov? - nej ?

45. Har du tv på ditt rum? - yes :D

46. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja!

47. Brukar du sjunga i duschen? - händer väl

48. Klarar du dig själv? - haha precis som Camilla skrev - Jag behöver ju ingen barnvakt iallafall ;)(y)

49. Kan du laga mat? - jadå, inte för avancerad dock, men det kommer väl, haha

50. Vilken är din favorit färg? - har många

51. Hur gammal är du? - 17

52. Vem är din bästavän genom tiderna? - Johanna & Linda, mina tjejor det! ♥

53. Vilken e din favorit maträtt? - Har många

54. Vilken klass går du i? - IV

55. Vilken skola går du på? - Katedral

56. Vad tycker du om den? - sådär

57. Bästa boken heter? - brukar inte läsa böcker

58. När jag blir stor ska jag bli? - det vet jag inte nu

59. Det värsta jag vet är? - finns nog endel

60. Min starkaste egenskap är? - jag vet inte..?!

61. Min förebild är? - inte tänkt på

62. Är du en djur människa? - yes

63. Är du allergisk mot något? - nej

64. Vad? - !

65. Kommer du ofta i tid? - ja

66. Vad ska du göra efter studenten? - söka jobb, och bilda familj förhoppningsvid, haha inte direkt då men efter några år kanske

67. Var är din favorit plats? - sängen ;)

68. Vart sov du inatt? - i min säng

69. Vart vill du bo när du blir stor? - Vet inte riktigt smiley

70. Vad har du för mobil? - iphone 4s

71. Vem fick du senast sms av? - mamma

73. Vad svarade du? - japp

74. Vem ringde dig senast? - pappa

75. Vem ringde du senast? - mamma

76. Har du temprament? - haha ja ^^

77. Dagens bästa var? - när jag var hos frisören

78. Dagens värsta? - Trött

79. Mitt favorit citat är? - -

80. Har du några syskon? - En  storasyster

81. Bor dina föräldrar tillsammans? - japp

82. Min favorit siffra är? - ingen aning, men jag gillade nr 2 när jag spelade fotboll, ville alltid ha det på tröjan, fråga mig inte varför

83. Gulliga godnatt sms är? - hm. Finns endel

84. Roligaste ämnena i skolan är? - tyvärr inget :/

85. Hur många bloggar följer du? - rätt många, dock läser jag inte alla varje dag

86. Imorgon ska jag? SOVA :D

87. storstad eller landet? - båda

88. pizza eller sushi? - Pizza, tror inte jag smakat på sushi, kanske är dags? ^^

89. Myskväll eller utekväll? - båda

90. Sommar eller vinter? - Båda

91. McDonalds eller MAX? - donken

92. sverige eller utlandet? - Båda

93.ljushåriga eller mörkhåriga killar? - Spelar ingen roll

94. mjölk eller vatten? - vatten

95. telefon eller dator? - båda

96. sport eller nyheter? - nyheter

97. chater eller skidsemester? - charter

98. Zara eller HM? - HM tror jag

99. känd eller okänd? - okej?

100. julafton eller födelsedag? - båda


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, nu slipper jag fråga alla frågor, nu vet jag redan :D. Bra sätt faktiskt å få veta lite saker om någon, fast rätt dumma frågor.. hahaa:D <3

2012-10-24 @ 12:27:06
URL: http://nattstad.se/photoofCamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0