Längesen jag gjorde det här

Vem är i rummet med dig? Hedwig, Svärföräldrarnas hund.
Vem fick du senaste sms av? Mamma trorja.
Vem tänker du på nu? Tänker inte på någon just nu, haha
Vem pratade du senast i telefon med? Mammis
Vems hus var du senast i? Mitt & mina föräldrars, är hos älsklingen nu!
Vem önskar du var med dig nu? wiggos & gasse♥
Vem är din favoritsläkting?
Sandra M, Jossie, Freddie & Sandra ♥

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Coop.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Killens, vet dock inte det.
Var åkte du senast bil? Till svärfars jobb med älsklingen och lämnade honom där.

Vad åt du senast? Filmjölk.
Vad drack du senast? Äppeljuice.
Vad är det för färg på dina byxor? Har shorts på mig just nu, Gröna!
Vad är den närmaste saken som är blå? Täcket.
Vad har du på fötterna? Inget.
Vad är din favorit färg? Har inte direkt någon favorit, gillar många.
Vilken film såg du senast? Minns inte.
Vad hör du just nu? På robinson.

Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? haha, vafan känns ju värt oså? nej..
Hånglat i skogen? haha, nej det tror jag verkligen inte xd
Tyckt att din kusin är het? Nej.
Sovit naken? Föredrar T-shirt när jag sover.
Kört över hastighetsgränsen? Har inte körkort.
Målat om ditt rum? Nej.
Dansat framför en spegel? Lär jag väl ha gjort.

Haft hicka? haha ja, typ jämt :(
Dumpat någon? ...
Stulit pengar från en kompis? Skulle aldrig hända.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej.
Varit i slagsmål? Om syrran räknas så ;)
Smugit ur ditt hus? Nej.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Nej.
Hånglat med en främling? Nej.
Älskar eller saknar någon nu? Saknar & älskar min älskade farmor! du var bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0