Matfestivalen 2012

Tänkte berätta om helgen som vart, because i have boring right now, hähä. Iallafall på fredagen så drog jag & älsklingen till matfestivalen och gick runt & kollade, efter ett tag drog vi hem& myste ist ♥ loveyou!
Lördagen, Ringde Johanna & fråga om vi skulle dra till matfestivalen på kvällen, hon sa ja, så självklart åkte vi dit, tog bussen från busstationen vid 8 och var framme i skövde ungefär vid halv 9, knöckat med folk på bussjeeveln som skulle till samma ställe. När vi kommit fram så drog vi och mötte upp Daniel & Kevin utanför commerce, hängde med dom till en lägenhet nånstans mitt i stan hos John, och där var även Erik, Simon, & Truls, Kände dock  ingen förutom Daniel, haha men efter ca 5 min så kändes det som man hade känt dom människorna ett bra tag med, haha snacka som aldrig förr! ruuliga boys!! När klockan blev ca 22.40 så drog jag & johanna till rece för att möta upp grabbarna igen eftersom dom hade försvunnit bland alla folk, så satt vi där och snacka om livet,tillslut  blev det bara Jag Johanna, Daniel & Kevin kvar där, efter ett tag så ringde jag pappa & bad han hämta oss, för alla var typ uuber trötta och killarna skulle ändå hem vid 12 :) Sjukt härlig kväll med folket!
Dagen efter var hemsk, vaknade med världens förkyldning, ont i halsen, (hade dock det på lördagen också) täpt i hela näsan & kunde knappt andas, och även hosta.. kul dag lixom, är fortfarande förkyld som attan, men jobbar på att få bort det! ;)
 
"FRIENDS LIGHT UP YOUR WORLD LIKE NOBODY ELSE"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Awesome dag dude, love <3

2012-09-05 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
                                                   
RSS 2.0